Interaktivna radionica ESPORT – industrija budućnosti

Interaktivna radionica ESPORT – industrija budućnosti, održat će se 1. veljače 2022.  u 18 sati u prostoru Info-centra za mlade Osijek, Kralja Zvonimira 15.

Prva je ovo u nizu radionica u kojima će mladi (od 15 do 30 godina), ali i drugi zainteresirani (roditelji, nastavnici…) moći saznati više o iskustvu GAMING i ESPORT industrije

Radionicu će voditi Tanja Kaučić i Hrvoje Jugec iz tvrtke Glow Empire.

Čovjek oduvijek ima potrebu za zabavom, druženjem i igrom. Ta potreba se mijenjala iz stoljeća u stoljeće, od jednostavnih aktivnosti prenošenih iz naraštaja u naraštaj, preko sporta, različitih vrsta kazališta i literature do radija, kina i televizije u 20 stoljeću. Video igre su jedan od zadnjih dosegA zabave koja je obilježila i početak ovog tisućljeća. Razvoj tehnologije je omogućio neslućene razine ove vrste zabave, no i dalje ju obilježava interaktivnost i mogućnost da korisnik značajno sam odlučuje o tijeku igre.

Gaming industrija, Esports i streaming su najbrže rastuće grane u 21. stoljeću. No, malo je onih koji jako dobro poznaju ovu industriju, a puno nepoznanica i nerazumijevanja. Posebice ako se na nju gleda ne isključivo kao hobi, strast i način provođenja slobodnog vremena,  nego kao karijeru.

Baviti se gaming industrijom je nešto što u startu izaziva podijeljena razmišljanja. S jedne strane govori se o velikoj mogućnosti zarade, vlastitim raspolaganjem radnog vremena, mogućnosti za kreativnost i osobno i profesionalno ostvarenje. S druge strane, dugotrajno bavljenje isključivo tehnologijom i odmak od  kvalitetne povezenosti s obitelji, prijateljima, prirodom je vrlo sklisko područje pa je potrebno osvijestiti i educirati sve one koji razmišljaju baviti se ovim područjem.

Vlada predodžba da u industriji videoigara rade većinom programeri, a da je gejming industrija namijenjena isključvo nekolicini najboljih igrača videoigara. No, u cijelom procesu kroz različite faze sudjeluje velik broj stručnjaka; pisaca, koncept umjetnika, programera, tehničkih menadžera, testing odjela, psihologa, marketinških i prodajnih stručnjaka.. Možemo reći da je gaming industrija timski posao u kojem se isprepliću mnoge grane informatike, primijenjene umjetnosti, psihologije, marketinga i ekonomije.

U kontekstu prepoznavanja Osijeka kao grada rastuće software industrije, kroz niz radionica želimo potaknuti otvorenu komunikaciju s mladima i njihovo kritičko razmišljanje,  razbijati mitove, osvijestiti ih i educirati, ali i sve one koji se bave mladima, o veličini esport industrije i svemu što ona nudi.

Radionica će se održati uživo, u prostoru Info-centra za mlade Osijek, s ograničenim brojem sudionika, sukladno aktualnim epidemiološkim mjerama.

Stoga je potrebno prijaviti se putem online prijavnice (do 30. siječnja)  – https://docs.google.com/forms/d/1rD8JYoJvBMrVzaN00sKjN-frAhIE4B_ny5kMX0cpAvs .

RELATED POSTS